Wednesday, October 10, 2007

sketch of the day 2




7 comments:

Vibeke Oskal said...

den er bare nydelig....! elsker jo rosalillafancyfinfarge:)jentete, men mannete!

Håvard S. Johansen said...

hehe.. du er jo nydelig også.. ahem..

Vibeke Oskal said...

(rødme, rødme..) denne bloggen lyser snart av profesjonalitet når jeg må jo si.. ditto;)

Håvard S. Johansen said...

jeg er profesjonell. det er min jobb å analysere form og estetikk og derav gi min profesjonelle vurdering... om det skulle være seg lys og skygge, tekstur, vekt og balanse eller hoftekammer kan jeg like fullt bruke ordet "nydelig" om noe min profesjonelle vurdering kan utpeke som dette..

;)

Vibeke Oskal said...

(rødme-tomatrødme-røme selv om det egentlig var en klassisk slesk kunstnersjekkekommentar;)tihi vel, da må jeg tilføye som (snart profesjonell)skuespiller; siden min sterkeste siden er følsomheten, at min analytiske dype følende side godtok forklaringen;) takk..:*

Andrew Scott said...

Dette er en hyggelig tegning.

Vibeke Oskal said...

and this is a very hyggelig blog;)